Es millorarà el procés d’inscripció a la Festa Major dels Petits
06 de juny de 2008En els darrers anys s'ha fet una feina que té la finalitat de millorar alguns aspectes de la FM dels Petits. Per una banda, s'ha endreçat la feina que feien els balladors, totalment de forma voluntària i altruista. Això vol dir que s'han marcat dies d'assaig per tots i un nombre màxim de nens i nenes inscrits que facilitessin la seva feina. S'han posat condicions per als 400 nens i nenes que participen a la festa i uns assaigs mínims obligatoris que han de fer a fi d'evitar que arribi el dia de la festa i hi hagi nens que no han fet cap assaig. Si no compleixen o no es comprometen, es fa servir la llista d'espera. A més, s'han posat barem d'edats, nombre màxim de participants per cada ball i nombre màxim de grups, i alçades. Tot aquest procés ha fet que la demanda hagi crescut de forma important aquests darrers anys, fruit de la rigorositat amb la que es tracta la festa, el respecte pels formadors-balladors i pels nens i nenes participants.
La Festa Major dels Petits està regida per una comissió constituïda per un grup de persones, integrat per mares i pares, balladors de la Festa Major i personal tècnic del Servei de Cultura. Aquestes persones, de forma totalment altruista, han anat incorporant tot un seguit de millores recollides de les demandes que han fet arribar diferents persones.
Pel que fa a les inscripcions, aquest any la Comissió ha seguit diferents criteris. D'una banda, molts pares es queixaven des de feia anys que no podien venir en l'horari de dilluns a divendres de 6 a 8 de la tarda. Es va valorar que un dia que molts pares tenien lliure per dedicar a aquesta activitat era dissabte. Tot i el volum de demanda que ha sobrepassat les expectatives inicials, es van intentar canalitzar les cues de la millor manera possible, tenint en compte que el recinte en que es realitzaven les inscripcions estava en obres. Cal afegir que totes les persones que van fer cua el dissabte dia 25 de maig, van poder apuntar als seus infants, la majoria en els balls que desitjaven en primera opció, però és important destacar que l'objectiu de la Festa Major dels Petits és que els nens i nenes ballin.
Malgrat que la Festa Major dels Petits és un acte que va afegint tots els canvis que la fan que sigui més acurada i organitzada, s'han detectat elements a millorar en el moment de la inscripció. Des del Servei de Cultura de l'Ajuntament de Vilafranca ja s'està treballant per tal que l'any vinent el procediment sigui més àgil i funcional.
El Servei de Cultura demana disculpes a totes les persones que van patir incomoditats el dia de les inscripcions i agraeix la col·laboració i les aportacions que han fet arribar algunes de les persones afectades.
La Festa Major dels Petits està regida per una comissió constituïda per un grup de persones, integrat per mares i pares, balladors de la Festa Major i personal tècnic del Servei de Cultura. Aquestes persones, de forma totalment altruista, han anat incorporant tot un seguit de millores recollides de les demandes que han fet arribar diferents persones.
Pel que fa a les inscripcions, aquest any la Comissió ha seguit diferents criteris. D'una banda, molts pares es queixaven des de feia anys que no podien venir en l'horari de dilluns a divendres de 6 a 8 de la tarda. Es va valorar que un dia que molts pares tenien lliure per dedicar a aquesta activitat era dissabte. Tot i el volum de demanda que ha sobrepassat les expectatives inicials, es van intentar canalitzar les cues de la millor manera possible, tenint en compte que el recinte en que es realitzaven les inscripcions estava en obres. Cal afegir que totes les persones que van fer cua el dissabte dia 25 de maig, van poder apuntar als seus infants, la majoria en els balls que desitjaven en primera opció, però és important destacar que l'objectiu de la Festa Major dels Petits és que els nens i nenes ballin.
Malgrat que la Festa Major dels Petits és un acte que va afegint tots els canvis que la fan que sigui més acurada i organitzada, s'han detectat elements a millorar en el moment de la inscripció. Des del Servei de Cultura de l'Ajuntament de Vilafranca ja s'està treballant per tal que l'any vinent el procediment sigui més àgil i funcional.
El Servei de Cultura demana disculpes a totes les persones que van patir incomoditats el dia de les inscripcions i agraeix la col·laboració i les aportacions que han fet arribar algunes de les persones afectades.