L’Ajuntament presenta la nova imatge “Vilafranca, Capital del Vi”
14 de maig de 2010La presentació ha anat a càrrec de l'alcalde de Vilafranca Pere Regull, de la presidenta del Patronat Municipal de Comerç i Turisme, M. Dolors Rius, i d'Albert Moreno, en representació de l'equip de l'agència de marketing i comunicació Feedback Marketing Proactiu, l'empresa que ha dissenyat la nova imatge turística.
Albert Moreno ha explicat que, com a eix principal de l'estratègia, s'ha inclòs la creació d'una nova marca que identifiqui la ciutat de Vilafranca com a Capital del Vi amb una personalitat i estil prop i que ajudi a posicionar-la arreu del món.
Feedback ha creat una imatge, tant a nivell visual com de continguts, que identifica Vilafranca com a Capital del Vi. Per arribar-hi, s'ha transformat l'antiga marca Ciutat del vi a Capital del vi. Sota aquesta premissa, es potencien les dues paraules principals de la marca: Vi i Vilafranca fent un paral·lelisme.
Es tracta d'una imatge fresca i moderna on conviuen el traç de caràcter clàssic que descriu una ciutat amb molta tradició vinícola amb el traç lliure que representa l'artesania, la creativitat i l'aspecte més humà del vi. A més, s'han fet servir colors càlids i identificatius del vi amb la intenció de recordar l'àmplia gamma de vins que es poden trobar en el territori.
En definitiva, una definició d'aspectes gràfics i formals que donen coherència i unitat visual al conjunt dels suports amb què es materialitzaran a partir d'ara les accions de comunicació del Patronat de Comerç i Turisme de Vilafranca.
La regidora M. Dolors Rius ha explicat que la nova marca turística ja ha estat registrada i espera que serveixi per ressaltar el potencial turístic de Vilafranca i del Penedès. Per la seva banda, l'alcalde Pere Regull ha dit que la nova imatge turística de Vilafranca no és una finalitat en si mateixa sinó que ha de servir per projectar Vilafranca a l'exterior. Regull ha reconegut que s'ha fet molt fins ara, com ho demostra el fet que la ruta vinícola del Penedès ha estat la més visitada l'any passat a tot l'Estat, però encara hi ha molt de camí per recórrer. Per Regull, “a partir d'ara hem de canviar moltes coses perquè es noti que Vilafranca és capital del vi, posar en marxa una nova decoració urbana, el Museu del Vi, etc. L'alcalde considera que caldrà coordinar-se amb els cellers que hi ha a Vilafranca i amb la resta de municipis del Penedès, “perquè per ser capdavanters ens haurem de reciclar tots”.
Albert Moreno ha explicat que, com a eix principal de l'estratègia, s'ha inclòs la creació d'una nova marca que identifiqui la ciutat de Vilafranca com a Capital del Vi amb una personalitat i estil prop i que ajudi a posicionar-la arreu del món.
Feedback ha creat una imatge, tant a nivell visual com de continguts, que identifica Vilafranca com a Capital del Vi. Per arribar-hi, s'ha transformat l'antiga marca Ciutat del vi a Capital del vi. Sota aquesta premissa, es potencien les dues paraules principals de la marca: Vi i Vilafranca fent un paral·lelisme.
Es tracta d'una imatge fresca i moderna on conviuen el traç de caràcter clàssic que descriu una ciutat amb molta tradició vinícola amb el traç lliure que representa l'artesania, la creativitat i l'aspecte més humà del vi. A més, s'han fet servir colors càlids i identificatius del vi amb la intenció de recordar l'àmplia gamma de vins que es poden trobar en el territori.
En definitiva, una definició d'aspectes gràfics i formals que donen coherència i unitat visual al conjunt dels suports amb què es materialitzaran a partir d'ara les accions de comunicació del Patronat de Comerç i Turisme de Vilafranca.
La regidora M. Dolors Rius ha explicat que la nova marca turística ja ha estat registrada i espera que serveixi per ressaltar el potencial turístic de Vilafranca i del Penedès. Per la seva banda, l'alcalde Pere Regull ha dit que la nova imatge turística de Vilafranca no és una finalitat en si mateixa sinó que ha de servir per projectar Vilafranca a l'exterior. Regull ha reconegut que s'ha fet molt fins ara, com ho demostra el fet que la ruta vinícola del Penedès ha estat la més visitada l'any passat a tot l'Estat, però encara hi ha molt de camí per recórrer. Per Regull, “a partir d'ara hem de canviar moltes coses perquè es noti que Vilafranca és capital del vi, posar en marxa una nova decoració urbana, el Museu del Vi, etc. L'alcalde considera que caldrà coordinar-se amb els cellers que hi ha a Vilafranca i amb la resta de municipis del Penedès, “perquè per ser capdavanters ens haurem de reciclar tots”.